dinsdag 10 november 2009

Weet niet waar deze blog "naartoe" gaat, maar ik vind het wel grappig..!!

  1. Soms, maar wel vaak genoeg als iem. een vehaal aan het vertellen is (die mij niet echt boeit), kan ik niet wachten tot de persoon klaar is met vertellen. Zodat ik mijn eigen verhaal kan vertellen die niet alleen veel beter is, maar waarin ik zelf voorkom.

  2. Niets is erger als je tijdens een argument door hebt dat je fout bent.

  3. Het is een paar keer met mij gebeurt, dat ik over straat liep en plotseling door heb dat ik eigenlijk de verkeerde kant op liep? Maar in plaats van dat ik 180 graden draai en terug loop in de richting van waar ik kwam... moet ik altijd eerst "iets" doen zoals: kijken hoelaat het is of mijn telefoon even pakken of iets dergelijks. En daarna mopperen in en me zelf de zekerheid geven dat niemand om mij heen gaat denken dat ik gek bent.

  4. Aventoe kijk ik naar een film die ik al gezien had toen ik jonger was en plotseling heb ik door dat ik geen f&*%king idee had wat er gebeurde toen ik die film voor het eerst zag.

  5. Ik zou eerder proberen 10 gevulde platic zakken van de supermarkt in elke hand naar binnen te brengen i.p.v. twee keer lopen.

  6. De betekenis van het woordje lol is van 'laughing out loud' veranderd in 'I have nothing else too say".

  7. Verkeerde beslissingen maken goeie verhalen.

  8. Ligt het aan mij of worden meisjes van de middelbare school sluttier en sluttier elk jaar..?

  9. Heb er een hekel aan als ik net een 'missed call' heb gemist bij de laatste keer dat het overging (Hello? Hello? crap!) En wanneer ik terug bel gaat het bijna 8 keer over en dan krijg ik voicemail of een bezet toon. Wat ben je gaan doen nadat ik niet opnam? De telefoon ergens neer gezet en weg gaan rennen?

  10. Ik vind dat de freezer een licht nodig heeft.

  11. Niets is erger dan het ene moment dat je achterover leunt in je stoel en net een milliseconde daarna voordat je jezelfe terug kan trekken, je op de grond bent en denkt van: SH*T!!

  12. T-shirts, blousjes, ondergoed, boxers etc. worden altijd vuil. Maar jeans broeken? Jeans broeken worden nooit vuil (als je mij begrijpt) hahaha...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten