dinsdag 11 augustus 2009

Lessons

Ik heb geleerd....
Dat het leven is als een rol toilet papier; hoe dichter bij het einde, hoe sneller het gaat. "Vivere senza rimpianti"

Ik heb geleerd...
Dat we blij moeten zijn dat God ons niet alles geeft waar we om vragen.
Omdat als wij soms boos zijn dingen willen doen want wij normaliter niet zouden doen.

Ik heb geleerd....
Dat geld GEEN geluk koopt..!!
Het maakt je alleen gelukkig als je wat ermee kan kopen wat je graag wilt. Maar voor de meeste dingen in leven moet je werken als je iets echt wilt hebben...

Ik heb geleerd...
Dat de kleine dagelijkse dingen het leven speciaal maken.
Omdat de beste dingen in het leven altijd gratis zijn, maakt dan niet uit hoe groot of hoe klein ze zijn.

Ik heb geleerd...
Dat onder ieders harde schild, iemand verborgen zit die geapprecieerd wil worden.
Omdat iedereen wel zijn kryptonite heeft.

Ik heb geleerd....
Dat God niet alles deed in een (1) dag. Waarom zou ik dat wel kunnen?
Want wat ik niet kan, moet ik niet forceren.

Ik heb geleerd...
Dat de feiten negeren niet helpt om de feiten te veranderen.
Omdat een feit iets is dat op de waarheid is gebasseerd.

Ik heb geleerd...
Dat hoe minder tijd ik heb om te werken, zoveel te meer dingen ik gedaan krijg.
Omdat ik dan een adrenaline rush kijgt waardoor ik een "kick" krijg.

Ik heb geleerd...
Dat je los van je vrienden en familie iemand anders nodig hebt om je bepaalde dingen te laten in zien. Want als je die persoon niet goed kent en het klikt, lijkt het erop als je die persoon alles kan vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten