woensdag 5 augustus 2009

Margarita's (10 juli 2009)


Dit is eigenlijk een post die ik een tijd geleden moest of laat maar zeggen wilde zetten maar ik had de tijd niet ervoor. Ik zit momenteel bij een vriendin van me, Arcenice en keek gewoon naar foto's en dacht van: heyyy, ik kan die foto's posten op me blog.

Het was echt een hele leuke avond..!! Arcenice en ik hadden afgesproken dat ze mij zou komen halen en daarna richting Abigael zouden gaan en van daaruit naar Margarita's omdat zij echt een paar minutes vandaar woont.

Eenmaal bij Abi aangekomen waren we natuurlijk niet gelijk vertrokken, hellloooo we're girls... die zijn nooit echt op tijd klaar. Ik wel natuurlijk..!! hahaha...
Maar Arce moest haar make-up nog doen en Steph haar haar... En goddddd, het leek me wel een eeuw te duren want ik begon echt te balen en slaap te krijgen. En vroeg ook steeds als een hinderlijk klein kind: wanneer gaan we weg..? Dus in de tussen tijd hadden we maar een paar foto's gemaakt.

Even chillen met Arcenice en Guinevere op de "pedicure throne"


Hier had ik wat neppe blonde lokjes aan me haar vast gemaakt. I just wanted to feel how it is to be blond hahaha... Ennuhhhh, geen verschil hor

Samen met me putaaa also known as Arcenice

Pucker lips..! wil je een zoen..?? mwwwaaaa..!!

Abi denkt bij zichzelf: Gloria what the f*ck doe je..? En Gloria denkt: jullie hebben me zo lang laten wacht dus laat me..!! hahaha...

Rond half 1 waren we aangekomen in Margarita's en het was wel nog niet zo druk... Maar het duurde wel niet lang voor er een rij beneden was en binnen begon druk te worden... Toen zagen we Earvin (de partyfotograaf van bodynsoulpartypix) die had natuurlijk een hele leuk foto van ons gemaakt toen we naar binnen kwamen.

Na een poos hadden we wat drinken gekocht and like always, i'm down with the tequilla... Dus had er ook met Arce geshot. Ik heb haar geleerd om er van te houden (shhh haar moeder niet zeggen anders ben ik wel de lul hihihi...) nee grapje, der mam had die foto's gezien en zag zelf dat wij het heel erg naar onze zin hadden in Margarita's.

The music was great er was een leuke sfeer I had my friends with me..! Dus het kon niet leuker... Eigenlijk wel, want mijn Koreaanse vriendin ontbrak. Maar die komt december weer..!! ik kan echt niet wachten...

We hadden de hele tijd gedanst... Ik althans van begin tot eind, die andere stopte nu en dan maar Arce en ik waren degene die constant aan het bewegen waren. Jaja, die leuke 'sakeh boom boom' doen hahaha... Maar het was een verschrikkelijke leuke avond, want we waren ook weer na een tijdje op stap en het was mijn eerste keer in Margarita's. En ik zei het ook aan die meiden van deze avond moet er een deel II komen want deel I was super..!!

Hope you enjoy the pictures..!! xx

In 'Margarita's' with the girls, was echt een super avond..!!

1... 2... 3... Go..!! Die tequilla hoorde er natuurlijk ook bij. Of laat zeggen hoort er ALTIJD bij

En na 1... 2... 3... heb je dan dit probleem..!! Als je erbij was zou je wel zeggen: sjesus...

En toen zaten we rustig want even bij komen van het dansen. En toen zagen we een camera en daar gingen we weer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten